Min fina kille

Har rullat på i träningen, kiropraktorbesöket resulterade i ringskor bak och ett återbesök om 6v, hoppas det hjälper honom! Blir väldigt spännande att se om det blir någon skillad. :-)
 
Blivit mest dressyr när det kommer till riktiga träningar och även om vi kommer framåt insåg jag senaste gången att jag i min ridning hämmar hans rörelsefrihet med min hand. Jag tycker att jag har så mjuk hand jag kan men Paul kräver att jag har den ännu mer framme och med sytrådskänsla, först då tar han verkligen ut steget och välver sig över ryggen.
 
Jag har efter denna träning verkligen jobbat med min hand, detta med blandade resultat, det kommer krävas ett antal ridpass innan det sitter i ryggmärgen! Brukar man inte säga 1000 repetitioner? På Söndag är det Pay and Jump på SRK igen, hoppas få med mig kameraman och att ridningen funkar bättre än senast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback