Tävling; Västerås RS

Jag är riktigt nöjd med dagen trots lite stolpe ut! Paul har varit klockren och jag känner mig lyckligt lottad som har en häst som honom. Otroligt skönt att jag kollade upp honom efter den senaste hopptävlingen som var katastrof!
 
1m A:0/A:0 Resultat: (0+4 fel) I första klassen var han verkligen superfin! Hoppade jämna språng och var precis så som jag vill ha honom. Kändes som en jäkla gummiboll över hindren. Rev ett räcke i omhoppningen då jag flöt ut lite med ytterbogen och tappade distansen så vi kom lite nära. Inte mycket att säga om det, var mitt fel helt enkelt.
 
1m A:0/A:0 Resultat: (1 fel) Till andra klassen var han något mattare men hoppade väl och taggade till när vi sedan kom in på banan. Han var dock mycket mer tjafsig och olydig än i första klassen. Tog en onödigt lång väg till hinder nr 7 och det var därför vi fick tidsfel, de var inte heller direkt generösa med maxtiden. Surt med tidsfel, men en runda med många fina språng! Tänk att ryttaren däruppe inte kan skärpa sig ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback