Lugna dagar

 Min lilla kille har fått två lugna dagar där jag bara pysslat om honom och gått promenader, nyttigt att lägga in sådana dagar i träningen också. 
 
Idag red jag dock ut en tur barbacka i alla gångarter. Han var riktigt taggad och jag passade på att rida i en lite större galopp än vanligt. Har märkt att han blir tjafsig och svag när jag manar fram honom på längre galoppsträckor. Samlingen var idag inte någon höjdare, han blev så fruktansvärt pigg! Imorgon blir det ännu en uteritt, dock med sadel så blir det nog lite ordning på honom. På torsdag är det tävlingsdax igen, längtar så! :-D
 
 
Bild fotad av desirekarlssons.blogg.se. (gick tyvärr inte att länka från mobilen)

Kommentarer
Postat av: Lovis Green

Hej! Kodar du i wordpress också? :)

2013-05-07 @ 21:09:00
URL: http://lgridsport.blogg.se
Postat av: Filippa

Vart ska du tävla?

2013-05-08 @ 08:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback