God morgon!

Har precis vaknat, så en liten sovmorgon blev det allt! Tog även ledigt från jobbet då jag kände att jag behövde en lugnare dag hemma. Skönt att kunna vara så flexibel när man har ett komp-saldo som ökar helatiden.
 
Tänkte ta en joggingtur nu och sedan åka till stallet och fixa och dona. Imorgon är det ju tävling på hemmaplan, Mariefreds Ridklubb, fick en fråga om detta igår. Skönt att slippa åka så långt, både för mig och hästen! Förhoppningsvis blir det även bilder och filmer för en gångs skull, blir lite dåligt av den varan när jag alltid åker ensam. Ska hoppa två klasser, 95+1m, sedan är planen att vi går upp i 110 igen :)
 
 
Bild från vår 110 debut förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback