Provar lite på Tedträningen

Har kommit över en förbygel för vrakpris och tänkte ta och rida med den på träningen ikväll. Den är även en martingal och jag behöver egentligen ha något som hjälper mig när Paul blir så väldigt orolig med huvudet, men den martingal jag har är lite för kort och då blir han bara instängd. Dessutom upplever jag att sadeln hamnar ganska långt bak när jag hoppar vilket också kan vara en bidragande orsak till att han drar iväg lite efter hinder.
 
Har nyligen kommit hem från jobbet och snart bär det av till stallet. Träningen börjar kl 18.00, men jag åker som vanligt ensam och då vill man alltid ha lite säkerhetsmarginal. Önska mig lycka till!
 
Denna fast i brunt såklart :) (bildkälla)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback