Lördag förmiddag

Har inte fått mycket gjort idag hittils, suttit hela morgonen och letat kamera, kan inte bestämma mig för vad jag ska köpa. Just nu lutar det åt Nikon D7000, men ja, har någon läsare något tips är det varmt välkommet!
 
Snart bär det av till Ekelund, Paul ska ridas och syrran ska hoppa en P&J med lillSilver. Solen skiner och det är mycket fågelsång i luften, känns som om våren äntligen är på g! Önskar att jag hade en kamera att föreviga ögonblicket med. Men snart så! ;)
 
En vårdesign vore också till pass, har redan tröttnat på den jag har nu. Tror inte att det finns många bloggare som byter design så ofta som jag? ber om ursäkt för det, men ärligt talat blir jag aldrig nöjd och kommer alltid på nya ideer.
 
 
Gammal favoritbild på Silver och mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback