Happy Horse

Många timmar spenderades i stallet idag, har putsat allt jag äger i princip och Paul fick sig en riktig omgång med ryktborsten och saxen. Gick sedan en promenad i solen tillsammans med Sandy och hennes häst, kände inte för att rida. Det var dock hur mysigt som helst att köra lite powerwalk och pladdra om allt mellan himmel och jord. (Men mest hästar såklart ;))
 
Inatt blir det sommartid så för min del innebär det att jag förlorar en timme imorgon inför tävlingen. Startar som nr 3 i första klassen så jag måste vara där tidigt så jag kan gå banan och sedan rida fram. Jobbigt att åka ensam, men det gör mig inget, förutom att jag inte blir filmad. Det är så nyttigt att se ritterna efteråt, ibland matchar känslan precis och ibland ändrar man uppfattning helt om rundan.
 
Delar med mig av en typical Paul på bild. Han är en nervig häst, knäppot <3
 
Ingen vidare fotomodell egentligen.. hrrrm.. (OMG did you just sneeze???!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback