Heaven's on fire

Jaha, jag har ju tyckt att Paul inte varit sig själv den senaste veckan men mer trott att det berott på värmen. Men igår på träningen kändes han inte fräsh. Vi gjorde böjprov på alla fyra, både högt och lågt och då kon det fram en liten hälta på höger fram. Antagligen en vrickning eller dyl. För honom väntar en vecka med kyllera och promenader så får jag se på söndag hur det ser ut!
 
Känner mig så dum som trots en dålig magkänsla inte reagerat tidigare, jag känner mig som en hemsk hästägare. Det är förhoppningsvis bara en vrickning som går över på några veckor. Min plutt :-(
 
 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Känn inte så, tänk istället på hur tidigt du förmodligen upptäckt det! Vilket många andra ändå inte hade gjort och försökt banka igenom det ändå! Håller tummarna att det blir bättre snabbt!

Sv: Jaa visst är han? :) Så glad man blir över att se sin häst glad.. helt galet :)

2013-07-04 @ 02:07:10
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback