So far

Nu har vi stått ett tag på Ekelund och det känns ändå rätt bra, Paul verkar lugn och nu har han fått hagkompisar också! Det är skönt att ha tillgång till ridhus när man vill, även om jag bara rider där 1-2ggr i veckan. Alla människor omkring är jättetrevliga och positiva, och jag och syrran har ridit flera ridpass tillsammans, jättekul!
 
Men jag måste erkänna att jag saknar Amanda! Att gå från att träffa någon nästan varje dag till betydligt mer sällan lämmnar ett tomrum. Paul saknar säkert sin bästis Kulan, även om han kanske inte fattar det, och de långa utevistelserna. 
 
Nu har jag gjort detta beslut och jag ska försöka göra det bästa av det.  Nu blir det sovdax för min del, ta hand om er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback