Kommer ni ihåg?

I höstas la jag upp en uppställningsbild på Paul och bad er gissa hur hög han är. Det var intressant att många av er gissade på mankhöjder upp emot 1.70 när han i själva verket är ynka 1.57m. En bild kan verkligen luras, och denna var tagen när han stod i en uppförsbacke och något underifrån. Hihi got ya!
 
När jag var iväg och tränade för Ted senast hände också en kul grej angående Pauls storlek. Jag tränade för honom i början av förra året, då han var både omusklad och orutinerad. Senast sa han såhär när jag kom gåendes in i ridhuset med Paul i släptåg:
 
- Jasså du har skaffat häst nu?
 
Jag tänkte inte så mycket på det, trodde han syftade på Silver, min gamla ponny.
Nästa sekund sa han:
 
- Den förra var väl också fux?
 
Haha, åh vad förvånad jag blev. Nej det är samma häst sa jag. Antningen hade jag krympt eller hästen växt, men kul att han upplevde en så stor skillnad på min lilla fuxkille!
 
 
 
Sedan var även denna träning en av våra bästa tillsammans! :)

Kommentarer
Postat av: Tavlingsryttarinnor

Hej! =) Om du gillar hästhoppning så får du gärna kika in på vår blogg! Kram

2013-01-15 @ 23:49:42
URL: http://tavlingsryttarinnor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback