De har äntligen slutit fred!

Red lite dressyr i ridhuset, och vissa saker var mycket bättre än igår, och andra inte. Red lite programdelar och nöjde mig ganska snabbt. Efter det gav vi oss ut i skogen med Syrran och Silver. Lite sådär oplanerat bytte vi hästar då Silver var jobbig.
 
Senaste gången Frida red Paul var det katastrof, hon spände sig, han spände sig och det gick fortare och fortare. Hon gav upp efter 10 min trots mina försök att hjälpa henne. Han är oftast mer avslappnad ute än inne och det såg riktigt bra ut för Frida! Hon red honom ganska kravlöst och han trivdes, det syntes! Blir så stolt över dem två <3
 
Silver var helt galen, blev lite rodeo med många bakutsparkar, själv satt jag bara och skrek och skrattade. Man får ta lite mantag och hoppas på det bästa, särskilt när man inte har sadel ;)
 
 
Från den första månaden jag hade honom, Frida och Paul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback