There is a difference

Jag börjar tro att Paul gått ett tag med någon liten irritation och att en händelse blev grädden på moset och en infammation eller liknande dykt upp. Han är så fantastiskt underbar att rida just nu, känns som om han använder kroppen på ett helt annat sätt!
 
Hans svåra högergalopp gick idag att samla utan att han blir travig bak, något som tidigare hänt endast 1 av 10 gånger. Jag tycker även att det blir ett jämnare driv fram i handen och han kommer verkligen upp och arbetar med ryggen. Tidigare har man haft lite av känslan, sänkt rygg-hög nacke, och i detta läge har han varit väldigt svår att få ur.
 
Jag hoppas att detta håller i sig samtidigt som jag ubdrar om jag borde ha reagerat tidigare. Men gjort är gjort och han känns superfräsch! I helgen blir det det första passet över bommar, längtar så! :-D
 
 

Kommentarer
Postat av: sandy

woooho va skoj, ni kommer va på tipp topp i höst =D

2013-08-15 @ 10:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback