Snart flyttar jag!

 Igår spenderades 5h på IKEA. Herregud jag var helt slut när jag kom hem, och det var dessutom min lön också. Men det kommer bli så bra! Har fortfarande massor av saker som jag borde köpa till lägenheten, men jag kan inte köpa allt på en gång, får ta det lite då och då. Lovar att visa lite bilder på mitt nya hem när jag lyckats montera upp allt jag köpt! :D
 
Paul kommer stå kvar på Ekelund, det blir väldigt långt för mig till stallet så jag ska prova och se hur det funkar, annars får jag börja letandet efter ett bra stall lite närmare. Men som det ser ut nu kommer han stanna där han är, vill helst inte flytta honom igen, stackarn! Det tar nog mer på dem än vad man kanske tror.
 
Jag kommer alltså flytta till Strängnäs, jag ska flytta hemifrån!! :O
 
 
Tycker att han har tappat i hull och muskler nu på våren, ska prova att öka fodergivan. Det var dock lika illa förra våren också, det är rätt vanligt att hästarna tappar när det är pälsfällning och allt. Längtar efter hans vackra sommarpäls!
 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Jaa, jag vill hemskt gärna ha en ny.. ;) Men jag tycker det är lite dåliga bilder är, eller det kanske går ändå? :)

2013-04-05 @ 12:04:18
URL: http://jmdressyr.se
Postat av: Louise

Det finns ju en del fina stall kring strängnäs också.. Så om du kanske ska flytta honom, är Näsbyholm ett tips! Det är jättefint där, de har ett ridhus, två ridbanor, en rundkorall osv osv c:

2013-04-05 @ 12:24:01
Postat av: JennyM

Spännande att flytta hemifrån! Väldigt speciellt blir det ;)

SV: Jaa, jag hade ju tänkt ta fina utomhus bilder men så var det ju någon som satte på skor utan broddhål! Plus att min hovslagare inte behagar dyka upp innan den 11 april så jag får snällt vänta :P Men kan du inte ge förslag på någon eller några bilder som du tror kan bli fina? Jag är så himla dålig på sådant haha

2013-04-06 @ 01:27:03
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback