Besöket hos Kauko

Både bra och dåliga besked. Som jag misstänkte var det ju något med hans rygg, dock var han fin i sadelläget vilket känns väldigt skönt, det satt längre bak. Vi gissar på att han dragit till sig rejält, antagligen när han halkat omkull. Han fick några nålar för att lätta på spänningarna och jag ska massera,skritta mycket och hålla honom varm. 
 
Skönt att jag kollade upp honom! Han får gå lite lugnare nu denna vecka, och bara skrittas ut så får jag se hur han känns i ryggen om några dagar. Allt jag vill är ju att han ska må bra!
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Johansson

Jag har en gammel häst på 23 år (medryttar och om somrarna foderhäst) som jag ska gymnastikhoppa lite från önskemål av ägaren över låga hinder och bommar. Har du tips på några övningar som inte är alltför svåra utan roliga och för att han ska få stretcha/gymnatisera lite? :)
Tycker om din blogg supermkt!

2013-04-10 @ 19:48:37
URL: http://fotografsj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback