Tävling; Västerås RS

Idag har det varit en spännande och påfrestande dag!
 
Vi beräknade först fel om vilken tid vi skulle åka, fick ringa och flytta ned oss till sist i startlistan och då hade vi ändå bara 25 min på oss när vi väl kom fram. Hann varken gå banan till första eller andra klassen, tittade på två ryttare innan mig och sedan var det bara att gå in och göra sitt bästa.
 
Till 1m fick vi en rätt kass framhoppnig då det var otroligt stressigt, men på banan var Paul rätt fin, dock något avvaktande. Vi fick till en felfri grund och sedan i omhoppningen höll jag på att missa första hindret, och jag missade även mållinjen. Haha Jag hade verkligen behövt gå banan! Slutresultatet blev 0+1 fel.
 
Vår DEBUT i 110 är jag ändå nöjd med! Framhoppningen kändes superbra! På banan var paul mycket mer taggad och hoppade jättefint på många hinder, han räddade mig någon gång också underbara häst! Sista linjen var en tvåkombination, räcke-räcke, tre något korta galoppsprång, oxer. Jag var lite för snabb med att hurra över en nolla och åkte med lite för mycket, och vi petade sista. Ganska surt och onödigt, men det var debuten för oss båda så jag får vara nöjd ändå! :) Slutresultatet blev 4 fel.
 
 
Har tyvärr inga filmer eller bilder att visa just nu, men det kommer förhoppningsvis!
 
 

Kommentarer
Postat av: emelie

vilka härliga framben

Svar: Tack! :D Han börjar verkligen fatta att han ska vika in dem ;)
torrang.blogg.se

2012-09-09 @ 23:55:29
URL: http://komkoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback