Uteritt

Paul är extremt överenergisk just nu, inte så konstigt egentligen men det är ju lite jobbigt ibland, försöker bara vara glad åt att han mår bra igen och sprudlar av energi. Jag hinner knappt nudda sadeln förrän det är fullt ös. Knäppa häst <3
 
Idag red jag ut i skogen och han var superhärlig i skritt och trav, men i galoppen blrv det lite mycket häst att hålla ordning på! Men han har inte fått galoppa oredntligt på länge, och det går ju inte i de leriga hagarna så jag kan förstå honom. Lugnade ned sig mot slutet och fick en riktigt fin högergalopp sista 100metrarna, mjuk och bärig. Jag tror han kommer lugna ned sig om några dagar! :)
 
 
Old pictures på racerPaul. herregud vad hans hals musklats om sedan dess! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback