Gårdagens uteritt

Är otroligt nöjd med gårdagens tur i skogen. Egentligen var det inte det bästa ridpasset ridmässigt, Paul var inte riktigt ärligt eftergiven i början, red med gramanen då jag har fått ont i ryggen och inte riktigt kan hantera när han ligger på. Hade den dock löst och mest som en vägvisare. Mot slutet blev han avsevärt mycket finare i alla fall. Men det som jag är så nöjd med är att han kändes lugn och avspänd hela passet igenom. han fick inga utbrott eller flyktreaktioner, kände mig trygg på hans rygg!
 
Han är och har alltid varit lite speciell, väldigt ljudkänslig och han har lätt för att spänna sig och helt tappa ryggverksamheten. Jag hoppas verklogen att det är påväg att släppa nu! :)
 
Imorgon ska vi träna dressyr för Maria för första gången också, spännande! :D
 
 
Maria och hennes häst Lille Castor :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad jobbar du som? :) Du verkar ha väldigt udda arbetstider, haha ;)

2012-10-25 @ 20:07:40
URL: http://hstliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback