Roligt framför oss!

Min häst är sjukt jobbig just nu! Han fick vila lite förra veckan då jag var lite halvsjuk och sedan dess har han varit otroligt energisk. De två senaste dagarna har han fått gå lite hårdare pass på banan, energin tar aldrig slut. Igår styrketränade vi i form av studs och träning på att samla galoppen och göra enkla byten. Studsen gick mkt bra men i galoppen dröjde det ett bra tag innan jag fick honom att fokucera och lyssna på mig. Det är dags att klippa honom också, ska bli riktigt kul!

Annars ska vi debutera dressyr om två veckor och veckan efter det åker vi till Hamre och tävlar 1m, 1.10m. :D




Kommentarer
Postat av: Monika

Kul att höra av dig igen!

2012-11-08 @ 15:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback