Tråkig blogg jag har ;)

Min uppdatering är verkligen värdelös just nu, men jag har inte haft tid att sätta mig vid datorn och skriva helt enkelt. Jag sitter på jobbet och slutar om en halvtimme, ska bli skönt att komma hem och sova. Imorgon blir det dressyrträning för Pauls del, kul!

Idag och igår var jag hos min vän Amanda, vi har ridit, målat hinder, fotat och haft riktigt kul! Är så glad över att ha en så fin vän <3

Sitter och kikar på lite tävlingar för min och pauls del och har faktiskt hittat ett par jag skulle kunna tänka mig att anmäla mig till. Ska bara kolla om det är någon som är sugen att hänga med, för jag klarar mig nog inte helt ensam på tävling :P Längtar så!

Gammal bild från förra året, BusSilver påväg till tävling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback