Saker att se fram emot

I eftermiddag ska jag som sagt iväg och träna för min tränare Amanda Gullström. Det ska bli jätteroligt och jag är så glad över att ha en så engagerad och duktig tränare, man känner stor skillnad på både ridning och häst när hon hjälpt oss i hoppningen. Så himla bra! Dessutom är det ett plus för mig att hon red Paul några gånger under min skadetid, och dessutom har tagit ut honom på hans första tävling. Hon vet ju precis hur han fungerar och på så sätt kan hon ge ännu bättre hjälp :D

Min Syster Frida ska ta med kamera, så jag hoppas på att det blir några fina bilder så att bloggens utseende kan få sig ett lyft. Tänkte faktiskt engagera er i hur bloggen ska se ut, spännande!

Sedan har jag anmält mig och Paul till mina första tävlingar.  Tyvärr är jag reserv i en av dem, men jag håller tummarna för att jag kommer med ändå. Annars får tävlingsdebuten vänta till 1 maj då jag åker till västerås och hoppar två 1m- klasser, känns som ett bra ställe att debutera då de har två enorma grusbanor till framhoppning och tävling, perfekt för oss som är lite orutinerade :)



Amanda och Paul hoppar hemma i pasddocken. Här var han inte mycket hoppad, duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback