Random Pics

Uteritt stod på schemat! Idag var det verkligen inte kul att sitta på Pauls rygg, han hade enormt mycket överskottsenergi som uppenbarade sig i en envis häst som vägrade lyssna på sin ryttare. Han är ganska "hård" i skallen så det tog sin lilla tid att få honom att sköta sig, men tillslut blev han ändå helt okej, kanske för att han tröttat ut sig själv lite, knashäst. Imorgon tar vi en tur i skogen igen och så får vi se om något har sjunkit in.

Lite bilder från den senaste veckan som jag hittade på mobilen bjuder jag på också!



Hahah var tvungen att bjuda på den sista, vi klättrade i skogen, han och jag och plötsligt tog han tag i denna grangren och vägrade släppa! Kolla uttrycket lixom? - Kom nu Paul!  "Nej, min gran!!!!!"

Kommentarer
Postat av: Linnéa Boberg

Otroligt fin häst!!:) Härlig bläs :)

2012-03-29 @ 21:51:09
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback