Önskemål!

Karin ville att jag skulle lägga upp några av mina Photoshopredigeringar, men jag har tyvärr inte så mycket att bjuda på :P Redigerar inte så mycket nuförtiden tyvärr, men jag tänkte göra det omvända istället, låta er önska en speciell bildredigering? Kanske att man får mejla in egna bilder? Vore det kul? :)



Vanligtvis redigerar jag bara bilden, ändrar exponeringen,färgerna och evetuellt störande objekt i förgrund och bakgrund, bilden ovan fotad med digitalkamera.



Ibland tar jag mig tiden att göra lite mer avancerade redigeringar :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Oj, det gick fort! Hahah, din blogg är verkligen en av mina favorit-bloggar. Du svarar snabbt och frågar man om hjälp så är du genast där och hjälper till. Hel grym är du. Bilderna över är helt amazing, den dagen jag blir hälften så bra som du då är jag glad! :D

2012-03-09 @ 21:19:01
Postat av: Louise

Vilket filter har du använt för att göra bakgrunden suddigare? :3

2012-03-12 @ 15:02:36
URL: http://liveteenligtlouise.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vilket program använder du?

Kan inte du göra en beksrivning hur du gör när du redigerar? Har försökt själv men jag är verkligen sämst på det;P

Dina bilder är jätte fina!:D

2012-03-17 @ 12:45:43
URL: http://jennifersandbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback