Lyckorus

Paul var superfin idag! Red till Amanda Gullströms lilla gård och hoppade lite på hennes utebana, med Amandas hjälp såklart. Hon byggde upp en rätt knivig bana åt oss, med mycket hinder direkt ur sväng, något som Paul har svårt för. Hoppade fram på ett räcke upp till och med 110cm, hoppade sedan banan två gånger och höjde tillslut upp oxern lite och hoppade den någon gång.

Jag hade remontnosgrimman + det raka tränsbettet, någon jag upplever att han fungerar bra på! Han hoppade riktigt trevligt idag, särskilt när hindren blev högre. Han har en så bra inställning och klipper alla hinder väldigt enkelt utan att tveka, fastän han inte hoppat så mycket i sitt liv ännu. De sista sprången på oxern kändes verkligen jättebra. Jag är så glad och stolt över min lilla polle.

Skissade upp dagens bana, tog mig till och med tid att få hinderfärgerna rätt, visst ser den rolig ut?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Otroligt fin blogg! :)

Gör du Bloglovin byten?

2012-03-18 @ 23:19:57
URL: http://misslotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback