Konsten att faila sönder

Fallenheten för att faila sönder finns hos alla människor, vissa väljer dock att fokusera på just denna egenskap och inte på de saker som faktiskt fungerar.  Jag tillhör dessa människor. Det förstör för mig och jag måste försöka tänka mera positivt! Vi kan klara det!

Nä nu ska jag berätta lite om dagens uteritt. Red ut barbacka med Amanda och Kulan, blev väldigt mycket galopp. Mina ben blev som spahetti efter ett tag och jag hade svårt att rida ordentligt när även Paul började bli mattare. Istället blev jag sur på honom när han bröt av, när det egentligen var jag som inte supportat tillräckligt. Blir så frsutrerad på mig själv! Bitvis var han dock superfin.

När vi kom hem ville Amanda hoppa lite på banan. Jag hängde motvilligt på... Man kan säga att min balans försämmrats avsevärt sedan jag skadade mig. Tyckte lite sytnd om Paul som hoppade så fint fastän jag flög omking uppe på hans rygg. Hoppade en oxer på 1m, shohooo vad jag flög! Kanske ska vänta med att hoppa höjder tills jag fått ordning på balansen? ;) Kul var det i alla fall, och ibland behöver man bara släppa på ordningen och ha kul tillsammans med hästen.

Amanda som har fantasisk balans hade såklart inga problem alls, bra man känner sig då? ;) Här hoppar hon 150 barbacka på en av sina pollar... Galet duktig människa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback