Frågor & Svar; Ettahnia?

Fick ännu en fråga, kul att ha läsare som engagerar sig! :)
Sanna : Försöker komma på ett bloggnamn till mig själv.. Hur kommer det sig igentligen att din blogg heter Ettahnia?

Jag förstår att det kan vara ett lite förvirrande bloggnamn jag valt. Egentligen inte helller det bästa då det inte berättar så mycket om blogginnehållet eller personen som skriver på bloggen. Men "Ettahnia" är helt enkelt mitt webbnamn jag använt till tusentals inloggningar. Jag kallas hemma för "Ettan" eller "Ette", och dessa namn är oftsat upptagna när man ska skapa en inlogggning. Istället förvred jag namnaet för att slippa ha så många olika. Ettahnia blev resultatet och har hängt kvar sedan dess :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback