Frågor & Svar; Dressyr?

Sanna om Riding at its best: Han ser ut att vara ENORMT fin! :) kommer du starta något i dressyr eller är det enbart hoppning som gäller?
 
Svar: Tack så jättemycket! :) Det faktum att jag inte ens äger någon hoppsadel för tillfället talar ju för att det är hoppningen vi satsar på. Men jag har tidigare tävlat mycket dressyr på ponny och jag skulle absolut kunna starta någon tävling även med Paul, för det är ju faktiskt kul att tävla dressyr! Men hoppningen är en helt annan grej och det som jag, och hästen tycker är allra roligast, därför har vi byggt upp träningen för att utvecklas inom hoppningen.
 
 
En bild som blir lite överanvänd på bloggen, förlåt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback