B"#@#!! logg.se

Åh jag försökte publicera inlägg hela kvällen igår, men det gick inte. Såg nu att alla hade ploppat upp trots att de blivit raderade varenda gång jag försökte skriva. Antar att jag inte är ensam med samma problem. Hoppas de löser detta snart, annars kanske man måste byta bloggportal. Hm..
 
Jag dissar min häst just nu. Han vill inte komma in från hagen så han får vila helt enkelt, får skylla sig själv. Nää skämt åsido tycker jag att han beteer sig lite annorlunda så han får en vila av den anledningen. Dels så är han lite svårfångad och tyvärr visar han upp för mycket flyktbeteende. Jag ska se om jag orkar jobba med honom från marken lite, han behöver verkligen uppfostras.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback