Vilodagar och Kauko

Igår och idag har pollen min fått slippa kånka runt med mig på ryggen. Igår hängde jag med Amana Gullström till en kurs för Piet Raijmaker, och det var galet lärorikt bara att sitta på läktarplats. Piet verkade väldigt positiv och la mycket fokus på hästarnas och ryttarnas avspändhet. Kul att kunna snappa upp lite tips från en såpass duktig och meriterad ryttare!

Idag lyckades jag göra något som jag i princip aldrig gör, jag försov mig! Vilket tyvärr betyder att jag inte hinner rida innan jobbet idag. Istället blev det rykt och en kort promenad. Imorgon ska jag försöka ta en tur i skogen. På torsdag har jag faktiskt bokat tid hos en kiropraktor, Kauko(coco?) ska få kolla igenom Paul lite då han var öm i ryggen i söndags. Kan vara ett tornutskott som flyttat sig kanske? I vilket fall som helst ska det bli skönt att få en liten koll på hur min häst mår, så att vi sedan kan fortsätta framåt!

Kommentarer
Postat av: Siri

Hahahahaha jag dör. Blev fett glad över fem nya kommentarer, så var alla från dig. Jag tror att han har dåligt samvete efter att han näst intill mördade mig, och enligt apelsinlogik har jag mycket mer att säga till om trots att han väger typ 15 gånger mer än mig. Heeeheeeeheee.



Ps. Han har sagt förlåt.

2012-01-18 @ 08:58:02
URL: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback