Ridit Silver

Det var allför länge sedan jag satt upp på den söta ponnyn, men idag blev det ett kortare pass i ridhuset med Cavalettis och bommar. Han var lite loj i början, men jag ställde inga högra krav utan travade och galloperade fram i låg form för att sedan trava cavalettis och skutta över några bommar. Jag tyckte att det var minst lika kul som han och avslutade när det kändes allra bäst. Gud var jag har saknat den lille busen <3

Paul och jag tog en prommenad, igen. Längtar så tills jag kan rida igen :P Han börjar i alla fall lära sig hur man ska sköta sig när man blir ledd. De första gångerna var han riktigt jobbig, tur att han fattat grejen nu :) Får se vad vi hittar på imorgon.


Shazli ox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback