Mysigt med söndag :)

Idag hängde jag med min fina vän Amanda till Södertäljes RK´s Pay and Jump. Väl där insåg jag att det hade varit en perfekt sak för mig och min häst att delta i. Det är som vanligt lätt att vara efterklok, jag får se om jag åker dit om två veckor. Höjderna skulle då dock vara från 90 cm, och det skulle bli mer spektakulärt och svårt byggt, kanske blir lite för mycket för mig, pollen skulle nog hoppa ändå ;)

Vill bara tacka för alla urgulliga kommentarer den senaste tiden, det värmer mycket mer än vad ni kanske tror! Ikväll ska jag försöka hoppa lite teknik och styrkeövningar igen, ser verkligen fram emot det!


Söta hästen har faktiskt lagt på sig och musklat sig endel sedan jag köpte honom. Det är alltid lika roligt när hästen utvecklas tillsammans med sin ryttare och jag känner att min ridning har tagit några kliv framåt den senaste tiden :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tusen tack för idag, du är en underbar vän! Ses i ridhuset ikväll! <3

2012-01-15 @ 17:31:13
URL: http://agequestrian.blogg.se/
Postat av: Maja

S: Det går inte att släppa henne lös, för då fortsätter hon bara över staketet X)

Dessutom är det så omständigt att åka iväg med henne själv till ridhus för att bygga o allt sådant + att då är jag så upptagen med att jaga henne att jag aldrig riktigt får se hur det ser ut, haha..!

Det här har visat sig en ganska bra lösning =)

2012-01-15 @ 18:02:49
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback