Här bor min häst.


Boxen nymockad och massor av mat, MUMS!

Stallgången utanför boxen.

Foderhörnan, havre, mineral, hö och halm.

Spolspiltan finns dock bara kallvatten.

Stora stallet, där ridskolehästarna och även ett par privathästar står.

Skrittbandet som jag däremot inte har använt någon gång. Rangun demostrerar ;)

Paddocken, som nu när allt är fruset används som hage.

Ridhuset, Ganska stort 20x80m? Är inte säker :P Tror det är lite bredare egentligen.

Pollen min i hagen.

Hej matte! (närgången häst ;))


Kommentarer
Postat av: Maja

Uuuh vad jag saknar att ha ridhus ibland... Men så tänker jag att Nelly är säkert gladare utan, så då får det vara ;)



s; Nu vill jag mest av allt bara ha glittriga boots, haha X)

2012-01-08 @ 22:03:54
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback