Det blev ridning ändå ;)

Jag fick äran och glädjen att sitta upp på Amandas fina hästar idag. Lord Greystoke som just nu är min personliga favorit var en piggelin idag, men när jag får koll på alla delar och rider som jag ska är känslan helt magisk! Han är så otroligt positiv och framåt utan att hamna i handen eller länga sig för mycket. All energi går snett uppåt, det är verkligen som att rida i uppförsbacke ;)

Sedan red jag barbacka för första gången sedan jag ramlade av och bröt benet. Var väldigt nervös även om jag inte erkände det. Kulan som jag red, 6år och 170 minst i mankhöjd, var huur gullig som helst! Vi tog till och med en liten galopp, fy vad mysigt det var!

Tack Amanda för en underbar dag :) Världens bästa!


Amanda & Lorden får pryda bloggen :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa Boberg

Åå, fina Lorden :)

2012-01-20 @ 15:31:29
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback