Dagens Paul

Idag hade jag tänkt longera min lilla häst, men tiden räckte tyvärr inte till så jag gav honom en omgång med ryktborsten! Ryggen var faktiskt riktigt bra idag, han var något spänd på högersidan, så jag masserade lite extra med Arnika där! Det märks konstigt nog inte på hästen att han inte blivit riden på snart två veckor. När jag bröt benet och han fick vila blev han helt odräglig i hanteringen, men han är hur lugn och harmonisk som helst just nu! Klart att han kan dra en bock i galoppen när jag longerar, men han spänner av rätt fort! 

Jag har äntligen fått skåp nere i utestallet, tidigare har jag fått bära allt fram och tillbaka ifrån det stora stallet. Detär ganska jobbigt ibland, särsklit om man glömmer något, haha. Så nu i veckan ska jag se tll att göra iordning mitt nya skåp, och som den kreativa person jag är tycker jag att det ska bli jätteroligt!


Söttussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback