Bjuder på mig själv nu

Hästen var riktigt fin igår, vi hoppade en bana i ridhuset. Däremot har jag frostfarande svårt att följa med i sprången tyvärr. Senare på kvällen fick jag ett jättebra tips som kommer göra att jag får det mycket lättare, nämligen att mjukna lite det sista galoppsprånget. det kräver att jag är klar tidigt, men jag tror att jag kommer få riktigt bra språng ur honom när jag inte är där och stör i munnen.

Paul blev mattare och mattare också, men han kämpar så fint för mig, hoppar ur ALLA lägen och är helt otittig på hinder. Nu är det bara min ridning som ska komma ikapp, sedan kommer vi ge oss ut på tävlingsbanorna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig blogg! :-)

2012-01-03 @ 09:11:16
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: fridan

fina ni är! han har ett härligt steg :)



sv: whaaat? räknade du dom? herreguuuud... :D

2012-01-05 @ 21:25:29
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback