Vårkänslor!

Denna dag har hittils varit heeelt fantastisk! Min vän Amanda är iväg och tävlar med två an sina hästar denna helg så jag red de som inte följde med. Superkul!  Började med en härlig långtur på Kulan. Jobbade ganska mycket i galopp och klättrade även endel, Kulis skötte sig super. Han var väldigt pigg och positiv och jag kunde med minimala hjälper be honom att öka, eller be honom att samla sig. Väldigt härlig tur!

Sedan skrittade jag ut barbacka på Lorden som var helt överlycklig att få komma ut. Så fort som han skrittade, det var helt galet, och inte så skönt när man sitter barbacka, han som annars är så skön att sitta på ;) Trots att han var så ivrig blev det en mysig tur på ca 45min :)

Snart bär det av till den egna pollen, får se vad vi kan hitta på.. :)



Bild från idag, Kulan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback