Underbar dag!

Red en träning för Madde idag, jag lyckades vinna en gratis träning på hennes blogg.  Man kan säga att jag verkar vara ganska bra på att gissa, haha

Paul var verkligen helt fantastisk! Med Maddes hjälp fick jag honom verkligen att ta tid på sig att trampa in med bakbenen under magen. Han var väldigt positiv och amitiös hela passet och jag fick till ett par riktigt bra övergångar, något som inte alltid är så lätt då han gärna ger sig iväg lite då. Det var väldigt kul att höra att det gått mycket framåt med hans galopp då jag verkligen fokucerat på att stärka honom. Det var så synd att ingen var där och filmade idag, jag hade gärna sett hur det såg ut, för känslan var toppen.

Efter träningen skrittade jag ut en sväng i skogen, vädret var verkligen underbart och båda två njöt!



Måste se till att fixa lite färska bilder på oss snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback