Tack Pappa!

Det är tur att man har en så teknikkunnig pappa, för han plockade isär datorn, och fixade och donade med fläkten och nu låter den mycket bättre! TACKTACK! Jag hur ju lixom gått och dragit mig för att ens sätta på datorn då jag varit rädd att den skulle gå sönder. :)

Jag måste också be om ursäkt för att jag inte svarat på era "bloggdesign" deställningar, men just nu har jag ca 40 st i inkorgen och dessutom har jag inte kunnat komma åt min dator. Jag funderar på att börja ta betalt för designerna då de tar upp mycket tid. Om ni som har mejlat mig är intressreade av att hamna först i kön, lämna en kommentar eller skicka ett mejl så kan vi komma överäns om betalning och dyl. Priset är anpassat efter hur du vill ha just din bloggdesign :)



Min senaste header jag gjorde, till Rosanna på hastdiggaren.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback