Seg förmiddag!

Ibland fattar jag inte vad folk som inte rider och har hästar gör hela dagarna, men de har såklart en annan hobby som tar upp den tiden istället. Jag var ute i stallet ganska tidigt idag och bara mockade och myste lite med Paul. Han fick helt enkelt en vilodag idag då han gått mycket de senaste dagarna.

Har förresten fått lite nyheter från veterinärerna på Strömsholm. Silver blev sövd och opererad idag, det var mer hud än vad de tidigare trott som saknades så de kunde inte riktigt sy hip såret på bästa sätt. Däreför måste de linda benet väldigt försiktigt och det är ganska svårt så han ska stanna några dagar till. Senast på Fredag får vi hämta hem honom, men det kan ju bli tidigare, beror på hur fort det läker. han kommer få ett fult ärr, men annars kommer han bli helt återställd vilket jag är otroligt lycklig över! mitt hjärta <3



vackra häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback