Lite nyfiken är jag allt.

Paul har tyvärr ingen härstamning med sig från tyskland, däremot vet jag vem som födde upp honom och var han bor, kanske skickar jag ett brev till honom om jag vågar. Jag märkte för ett tag sedan att Paul har någon slags märkning, kan dock inte riktigt se vad det är. Jag har försökt göra lite reesearch men det har inte gått så bra. Har hittat denne "Marcus Tanne" i tysklans motsvarighet till Equipe. Några av de hästar han tävlat har denna hingst som pappa, kanske är det samma? :O Eller så är det bara jag som är ute och cyklar. Jag funderar dock på att skicka ett brev till hans adress, tänk vad roligt om jag kunde få kontakt med hans uppfödare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback