Jippiii!

Den här dagen har varit så himla lyckad i hästväg! Har varit iväg till Amandas stall och ridit några av hennes hästar då hon är borta och tävlar. Börjar att berätta om min häst som var riktigt fin idag!

Vi var i ridhuset och hade hela för oss själva, vilket betyder att vi hade riktigt gott om plats (80x40m). Jobbade med att få en avspänd och stadig häst, men behövde faktiskt inte jobba alls för att uppnå det. Han var jättefin i skritten och i traven. Jag galopperade runt på stora fyrkanten, och han var fin även här, även om han var lite vinglig. Det var ju två veckor sedan han fick sig ett ordentligt ridpass, så han var väldigt pigg idag.

Skrittade ut en tur med Mamma och Frida, alla på en varsin häst, hur mysigt som helst!



Nu ska jag ta en snabbdusch! Vi har gäster på ingång, sedan ska jag berätta lite mer om dagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback