Dagens Ridpass

Jag var ju som sagt och motionerade de hästar som inte följde med Amanda till Grevagården.

Kulan var verkligen helt fantastisk idag! De gångarter som den hästen har är helt otroliga! Det är omöjligt att inte få en bra ridkänsla när man sitter på den hästen! Han var lite tittig ibland, men skötte sig på det hela superbra. Vi tog till och med en galopp på en äng och det var ju bara hur underbart som helst i solen och snön och kylan!

Lorden red jag barbacka med Eva och Herkules som sällskap, han var helt galet pigg och framåt, men samtidigt väldigt fin. Vi skrittade mest, men red några varv i galopp på en äng. Här var han lite busig, han bockade någon gång och drog iväg åt vänster när jag ville åt höger, haha, jag satt kvar i alla fall. När han inte busade hade han en härlig uppförsbacke och jag kunde bara njuta.


En av mina favoritporträttbilder. Silver Bullet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha tack för du såg det, ska ändra.



Ja vad kul, tyckte jag kände igen lite från deras hemsida o så, jag har kollat in lite av deras unghästar, jag letar ju ny... Skulle få mail av Madde idag med lite bilder och info :)

2012-02-04 @ 18:37:48
URL: http://ryttargladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback