Dagens Paul

Idag hade jag tänkt rida ut, men jag klämde lite på hans rygg och tyckte att han ömmade lite för mycket för att jag skulle vilja sitta upp. Istället longerade jag honom i ridhuset. Han var så himla lyhörd och fin idag! Jobbade med övergångar och tempoväxlingar och han var riktigt bra i formen, han blir lätt spänd och trycker upp nacken. De andra som befann sig i ridhuset måste ju ha tyckt att jag är lite knäpp för jag öste beröm över honom. Men såhär avspänd har han aldrig varit förut när jag longerat, det känns verkligen som om vi har gjort stora framsteg. Tog en kort promenad i skogen efteråt.

Bjuder på en mobilbild igen :P Såhär välmatchat och snyggt träns har han just nu.. :P



Täcket är egentligen brunt, min mobilkamera klarar inte riktigt av skymningen.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback