Uteritter

Har ridit ut i vintervärlden de två senaste ridpassen. Igår blev det bara en kort tur som däremot tog väldigt lång tid. Paul vägrade hoppa över ett vattenfyllt dike och jag stod där och bråkade med honom en bra stund innan han tillslut hoppade över det. Skönt att vinna den fajten kan jag säga!
 
Idag red jag en längre tur med lite mera tempo. Paul fjantade sig vid alla diken längs med vägen, tryckte sig helatiden ifrån dem och jag höll på att bli galen på honom. Han trodde väl att jag skulle tvinga honom över varende ett av dem? ;) Annars var han superfin att rida, mycket energisk och mjuk och fin i munnen och sidorna! Han gör ju framsteg helatiden och jag måste säga att hans ryckningar i tyglarna nästan är borta nu! Duktig häst!
 
 
 
Kidnappade syrrans lilla kamera idag också, men filformatet var helt cp, ställde om det nu så nästa gång blir det bättre bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback