Det börjar ta sig!

Jag fullkomligt älskar min nya sadel, och jag tror och hoppas att Paul känner likaså! 
 
Idag red vi ut tillsammans med Amanda och Amanda, en ganska lång tur med mycket galopp. Jag har tidigare i veckan haft stora problem med högergaloppen då det lätt blir spänt och oengagerat. Bad faktiskt Amanda Gullström om hjälp hur jag ska lösa det och med hennes hjälp idag fick jag honom att sänka(!) nacken i galoppen, detta under samling! För mig är det ett stort genombrott!
 
Snart kommer jag ha min drömhäst i stallet. Paul utvecklas för var dag som går!
 
Red även lillSilver idag då min stackars syster gått och fått feber såhär lagom till jul, blev ett kort men krävande pass barbacka på en äng. Det är ju så tungt för dem i djupsnön. Han var riktigt fin, bar sig själv och pinnade på bra. Saknar verkligen att rida min lilla buse.
 
 
Sötkorven när jag hämtade honom i hagen
Trackback