Tidig morgon

Redan varit uppe en timme, semstern är slut och det är verkligen dags att återgå till vardagsrutinerna! Vill förresten tacka er för ert engagemang i mina tränsproblem, ska nog hitta en lösning tillslut! :D Igår fick Paul en vilodag, jag passade dock på att arbeta lite med honom från marken. Förra gången lyckades jag bota hans infångningsproblem i hagen, så det är väldigt nyttigt för honom, även om han var lite okoncentrerad igår när vi tränade inkallning. Jag hade väl inte tillräckligt gott godis? ;)
 
Fick veta en liten kul grej förra gången jag besökte hovslagaren. Paul(ca 160) och Silver(148) har exakt samma skostorlek! Haha jag tyckte väl att Paul hade små fossingar..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

SV: Jag kan ränka lite på det imorgon när jag är tillbaka på skolan :)

2012-08-12 @ 12:03:22
URL: http://norrlandsponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback