Todays outing

My Dear Diary,

Paul och jag tog en sväng ute idag. Han var överpigg och jag hade bitvis svårt att få igenom mina förhållningar. Försökte vara så konsekvent som möjligt och det blev något bättre mot slutet av turen, dock var han fortfarande lite dragig och tjafsig! Verkar som om jag skulle behöva rida igenom lite dumheter, dock kan det bero på att han är lite matt i kroppen efter att ha gått ganska mycket denna vecka.  Han får bara en skritttur med hackamore imorgon, eller så går vi en promenad. Får se vad vi känner för!

Saknar förresten att prata och skriva engelska galet mycket nu när jag inte går i skolan. Har inte insett förrän nu att jag faktiskt tyckte om Engelskan, gillar verkligen det språket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback