Surprise, Surprise

Jag hamnade visst framför datorn igen. Blir så himla sur på att vädret blev helt fantastiskt precis när jag kom hem från stallet. Avstod från att rida idag då det snöade och blåste rätt mycket på förmiddagen. Hoppas helt enkelt på bättre väder imorgon!

Frida och Silver var superduktiga! De red ihop ca: 60%, väldigt bra ändå med tanke på att Silver ej är helt igång och att de bestämde sig IDAG för att de skulle tävla. Jag själv blir bara mer och mer tävlingssugen! Kan knappt bärga mig till 1 maj! Tur att jag har tedträningen nästa helg att se fram emot iaf!

En liten fråga, jag har tröttnat på min bloggdesign, ska jag göra en ny? :)



Jag och Silver på framridningen inför LA- debuten.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha okej, vad snällt! Hur betalar man? :)

2012-04-14 @ 18:05:00
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaaaaaaaaa, gör en ny!!! Jag älskar när du gör nya designer till din blogg för man blir WOW(!!!!!!!) var enda gång! :D



(känner det var mycket utropstecken här.. Hehe..)

2012-04-14 @ 19:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback