Shoppning och ridning

Idag red jag ett jättekort pass i paddocken igen. hade egentligen tänkt rida ut, men det har varit minusgrader inatt så vägen var tyvärr lite för hård för min smak. Istället red jag en stund i paddocken och skrittade sedan en tur i skogen efteråt. Paul var i alla fall superfin! Är så hoppsugen just nu! Måste sätta upp lite hinder på tisdag, det var alderless för länge sedan vi hoppade!

Var även till hööks en snabbis och jag fyndade ett par nya ridstövlar. De kostade egentligen 3800kr, men tack vara lite rea och bonusar fick jag dem för endast 2800kr. Känns som ett bra köp. Vad var det för stövlar? Ett par Mountainhorse som ser ut som dessa, otroligt sköna! :D



(Bildkälla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback