Out in the woods

Red ut tillsammans med min kära syster idag! Båda hästarna var döpigga och jag ångrade mitt val att rida på hackamore, men försökte göra det bästa av situationen. Paul varken bockar eller sticker så egentligen gjorde det inget att han fick gå i ett lite högre tempo, han var verkligen överlycklig över att få komma ut. Det blev inte så seriöst ridpass idag, utan mest mysigt lulla runt i skogen, vilket jag tycker är en viktig del av träningen också. Allt kan inte vara blodigt allvar helatiden, anledningen till att jag rider är ju för att det är så sjukt jäkla roligt!

 I brist på bilder försökte jag mig på att rita en bild istället. Min Wacoom Bamboo ritplatta har legat och dammat i ett halvår nu så jag lekte lite med den. nedan ser du resultatet, orkade inte lägga ned något arbete på att göra en bakgrund och egentligen är bilden inte helt klar, men det får bli nästa gång jag känner för det! Snart blir det hopp i säng, en rolig dag väntar imorgon!


Kommentarer
Postat av: Linnéa Boberg

Sv; Ja superkul, va 4 år sen jag hoppa de sist :P Film kommer garanterat! :D

2012-04-21 @ 22:48:46
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback