Outstanding!! :O

Dagens träning var helt underbart lyckad! Jag är överglad och superdupernöjd! Inte nog med att jag lyckades lasta själv, och köra till träningen, Silver hoppade helt fantastiskt! :D Vi red en väldigt klurig bana med en kort båge och trekombination. Silver och jag hoppade hinder upp till 1.10m och som han gjorde det! det fanns ingen tvekan alls, jag behövde inte ens lägga honom helt perfekt, han hoppade snällt ändå. Det känns som om vi tog ett stort kliv framåt, och jag är så glad över at hans bakbensteknik har utvecklats så himla mycket! :D

Amanda är den bästa tränaren jag någonsin ridit för! Exempel: Silver tog inte mina samlande hjälper alls bra, men ett litet tips och en minimalt förändrad handställning medförde en enorm skillnad! Min förra tränare förstod sig inte rikigt på att man måste rida olika hästar olika.


SYND att ingen var där och fotade/filmade :P Vilka bilder jag hade haft ;)

Kommentarer
Postat av: FIA

Åh, det är så härligt när allt bara stämmer och man får just in DEN känslan! :-D

Vad är Silver för ras?



// Fia

www.fiaalbertsson.spotlife.se

2011-09-02 @ 07:20:56
URL: http://www.fiaalbertsson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback